dinsdag 5 augustus 2014

Een stoere spijkerblouse









Na zes dagen zijn Sams waterpokken mooi ingedroogd, tijd om weer even te gaan shoppen!


Ik was al een tijdje op zoek naar een stoere spijkerblouse voor Sam. Ik vind het erg leuk staan als hij hem open draagt met een shirt eronder en de mouwen een klein beetje opgerold.




Vandaag vond ik er een bij WE fashion in Etten-Leur voor 22,95. Sam vond hem op zich best cool :). Online bestelde ik vorige week voor Fenne een heleboel leuke shirts en rokjes bij Jola Mode. Bijna alles was goed afgeprijsd. Morgen probeer ik mijn bestelling bij Jola Mode in Prinsenbeek op te halen. Ik zal er later foto's van maken en plaatsen op mijn blog.




Ik probeer Sam meestal stoer te kleden en Fenne juist heel lief. Waar letten jullie op bij het kopen van kinderkleding? En waar koop je de kleding meestal?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten