dinsdag 12 augustus 2014

Wonderoos, mijn ervaring met deze wasbare luiers




Een tijdje geleden bestelde ik drie wasbare luiers in Engeland. De wasbare luiers zijn daar veel goedkoper en ook de verzendkosten zijn lager. Ik bestelde deze wasbare luiers op www.babykind.co.uk

Ik heb de luiers eerst twee keer gewassen. Dat is nodig voor een betere vochtopname. De luiers zien er erg leuk uit en staat vooral erg schattig onder bijvoorbeeld een rokje. 

Mijn ervaring met Wonderoos v2
De luiers zijn erg makkelijk in gebruik. Je doet ze gewoon om als een wegwerpluier. Ze voelen heerlijk zacht aan en ook wanneer Fenne er een plasje in gedaan heeft, voelt de fleecevoering nog droog. 
De luiers zien er leuk uit, maar zijn wel veel dikker dan de wegwerpluier. Dit maakt de luier minder geschikt voor onder een spijkerbroekje te dragen. Onder leggings zitten ze bij Fenne wel goed.
Voor de ontlasting gebruik ik wegwerpdoekjes. Deze kun je in de luier leggen en als er ontlasting in zit, kun je deze door het toilet spoelen. Hiermee voorkom je dat de ontlasting vastplakt aan de luier. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten